Viktklubb.se

Där är jag ju medlem.. Men det går sådär, har inte alls kommit in i det och tycker att det är omständigt at skriva exakt allt jag äter (mängd och varje ingrediens) för att mäta kalorier. Jag kämpar på här istället och försöker att ha viktklubb som riktmärke när jag behöver recept och liknande.

Egentligen skulle jag mätt mig idag, men då jag är inne i "roliga veckan" väljer jag att vänta någon dag till, vet ändå att resultaten inte kommer vara positiva om jag gör det nu. Känner mig åtminstone väldigt svullen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Här kommer min "rapport" från denna vecka:
Måndas: powerstep.
Tisdas: aerobic-styrka (inte så jobbigt eftersom jag virrar bort mig i stegen hela tiden)
Ska: torsda: springa 5 km
freda: springa
sönda: springa
maten går så där... e trött på att laga mat å att komma på nåt roligt att laga :(
men smoothies gör ja iaf =)
Kommer mäta å väga mig på månda. Rapportera då =)

KRAM KRAM

2008-04-30 @ 13:47:53
Postat av: Maria

Vännen! Sträck på dig och var stolt! Så duktigt du är :o) Nu blev jag peppad! Ska verkligen göra mitt yttersta för att ta mig ner till gymet imorn och åtminstone börja lite igen.

Angående maten så kan inte allt gå som på rosor hela tiden, du kommer tillbaka till det igen ska du se!

2008-04-30 @ 19:08:07
URL: http://mariasmal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0