Nya tag!

Denna veckan har varit otroligt intensiv för min del, har varit ute på praktik och dessutom åkt på en förkylning. Senast jag tränade var i söndags men maten sköter jag! Har dragit ner enormt mycket på maten, en portion är det som gäller och om det går att undvika, ingen mat efter kl.sex. Vågen visar fortfarande inga större framsteg, måste dessutom köpa nya batterier till den. Känner dock en del på mina kläder att det börjar gå åt rätt håll. Tror tyvärr att jag får skjuta lite på mitt mål (15 maj -7 kg) men jag ska kämpa allt vad jag kan för att verkligen nå dit!

Har ni något bra tips på förkylningsmedicin som verkligen driver ut det onda från min kropp? Tar tacksamt emot alla råd, just nu tar jag tre st. naturläkemedel och panodil varje kväll.

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig dag :)

2008-04-12 @ 14:39:35
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!

2008-04-12 @ 14:42:50
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha en trevlig dag:) kika gärna in i min blogg o släng in en kommentar om du har tid :)

2008-04-12 @ 14:55:53
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Malin

Min vän... de e inte vågen som e viktig! Hellre att kläderna känns annorlunda å att du själv mår bättre än att vågen visar minskning... Så tänker jag iaf. Även jag inte gått ner till vårt mål så mår ja mycket bättre iom all träning så ja bryr mej inte så mycket om vågen =) Tänk positivt. E en bit kvar till sommarne =) Men då e ja ävertygad om att vi e framme vid målet :D:D:D Kram kram

2008-04-14 @ 12:33:49
Postat av: Malin

Här kommer mina resultat nu när de e den 15 april. Målet e inte nått... men va sjutton, de e en bit kvar på sommaren :P
över höftbenen: -5cm
över navlen: mätte nog fel ibörjan för annars har ja ökat 10 cm där :S å de hoppas ja inte :P
lår: +-0
rumpa: -6cm
vikt: - ca 3kg

2008-04-15 @ 16:29:49
Postat av: Maria

Vännen.. Skojar du med mig? Förstår du hur duktig du är? Jag är så imponerad och så glad för din skull! Själv har jag gått ner 1.2 kg, måtten får jag kolla till imorn :) Precis som du säger, till sommaren kommer det att ha hänt saker!

Oj så glad jag blev nu! :o) Grattiiiis!!!

2008-04-16 @ 21:54:46
URL: http://mariasmal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0