Mat 17/4

Frukost: En knäckemacka med ost. Kaffe med mjölk att dricka

Mellanmål: En kaffe

Lunch: Köttfärssoppa med ris och krossade tomater. Vatten att dricka

Mellanmål: En smörgås med ost, ett halvt rån. Ett glas med äppelsaft

Middag: Kycklingfilé med wokgrönsaker. Vatten att dricka

Mellanmål: Ett äpple

Kommentar: Nu är det dags att skärpa sig med uppdateringen på bloggen känner jag. Maten försöker jag verkligen att sköta, har dragit ner på smörgåsarna på eftermiddagen. Inte riktigt bra att äta för mycket bröd med fett pålägg. Middagen ska jag äta nu innan kl. 18, därför har jag skrivit till ett äpple också till kvällen. Tror nämligen att det kommer behövas :o)

Kommentarer
Postat av: J

Du är jäkla duktig baby. Maten är jätte bra tycker jag och träningen är också super när du är frisk. Nästa vecka kör vi igång igen med stenhård träning när vi båda är friska igen. Puss

2008-04-17 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0